Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
4.5.2004, Martin Štěpánek, recenze
Po delší době se nám do redakce dostal LCD panel s větším rozměrem. Jedná se o monitor od firmy ADI s 19" obrazovkou, který již před vybalením slibuje dobrý poměr mezi cenou a kvalitou zobrazení. Ale jak je tomu ve skutečnosti se teprve podíváme.
x_based (6) | 18.5.200410:46
Proč malé rozlišení ?
Protože tyto monitory mají DVI, které má v technické specifikaci maximální rozlišení práve 1280x1024, kdoví proč.
Pokud tedy vidíte něaký monitor s 1600x1200 je připojen jako analog.
Řekněme si že použití analogu na špičkových panelech LCD nemá smysl.
Mimochodem když se vám to nelíbý kupte si 17 tky.
Doporučuji Acer Al 1721xx nebo Lg 1710b který vlastním, oba mají DVI
Odpovědět0  0
jan lindovsky | 11.8.20049:10
Zdravim, koupil jsem si monitor Lg 1710b ­- jsem s nim spokojen, jen barvy jsou ze zpod svetlejsi a pak postupne nabyvaji na sytosti smerem k horni hrane. Kamarad ma taky Lg 1710b, provozuje ho na DVI a je to o trochu lepsi, ale taky to jde poznat. Jde to videt napr. ve hre solitare. Mate taky tento problem? Diky za odpoved.
Odpovědět0  0
AfricaT | 5.5.200414:10
Mam tenhle monitor asi 3­/4 roku. Takze to neni zadna novinka, ale sem s nim maximalne spokojenej. V pohode i na akcni hry. Predtim sem mel veklou 19 placovou IIyamu 454, ale myslim ze sem si stimhle panelem hodne pomoh, jak pri uspore mista, tak to je super na oci. Jak tady nekdo rikal ze to ma male native rozliseni, tak podle mne je to uplne idealni. Nez koukat celej den do pidi­-pismenek. Takze jedine doporucuju.
Odpovědět0  0
liborc (398) | 5.5.200414:27
Ten kdo ma pidipismenka, si nastavi vetsi. Treba 130% a je v poho. Fonty jsou vektorovy, tak nechapu, proc bych mel podporovat nejaky zubatosti.
Odpovědět0  0
-Neznalek- | 5.5.200417:40
Ano zubatosti to dela pri velmi nizkych rozliseni pod 640*480, ale v dnesni dobe se vytvari velmi malo programku co pracuji s tak malym rozlisenim. A mimo to da se to v pohode prezit, kdyz je to obcas. LCD ­(s novejsim typem obrazovky , ne ty starsi typy­) je i investice do oci, ze se tak rychle neunavuji a neboli z LCD hlava ­(pokud ovsem netrpite obcasnyma migrenama :­) .
Pokud nekdo ma vyslovene pocitac na zabavu ­(hrani her­) a pro lidi co pracuji s grafikou a potrebuji velky rozliseni, tak bych mu samozrejme nedoporucil LCD, ale slusnou v dnesni dobe min. 19´ CRT.
Pro sledovani filmu , obcasny hrani her ­(i velmi rychlych leteckych simulatoru­) , surfovani po internetu, domaci i kancelarske prace tak velmi vrele doporucuji LCD s dobou odezvy pod 20 ms.
Odpovědět0  0
er | 10.5.20046:38
ne
Odpovědět0  0
-Neználek- | 5.5.20040:49
Mam 17´ ADI A715 a jsem maximalne spokojeny , ma stejny rozliseni jako A915 a lepsi dobu odezvy 16 ms. Jedu pres DVI vystup a obraz je cisty , hrany obrazu jsou rovny , uspora energie max. prikon 45 W, i kdyz jedu na DVI, ktery ma hmitocet 60 Hz , tak oci i hlava neboli ani pri 15 hodinove praci s pocitacem oproti CRT pri frekvenci 100 Hz. Kdybych se mel rozhodovat znova mezi 19´ monitorem CRT a 17´ LCD s 16 ms odezvou , tak se znovu rozhodnu pro LCD. Ale doporucuji jenom LCD s dobou odezvy max 20 ms a mene a s DVI vystupem !!!
Do 19´ ADI A915 bych nesel , jak nekdo rikal na tak velkou plochu 1280 x 1024 rozliseni je malo ocekaval bych spis 1600x1200 , co se tyce te odezvy 25 ms je hruza , ale lepe nez 30 :­) a samozrejme ta cena.
Odpovědět0  0
-neználek- | 5.5.20040:58
Jo a jeste jedna vyhoda LCD :­)

!!!!!!!!! Uspora mista na stole !!!!!!!!!!
Odpovědět0  0
liborc (398) | 5.5.200413:26
To je zatim jediny rozumny duvod, proc pouzivat LCD displeje.
Odpovědět0  0
-Neználek- | 5.5.200417:11
Nesouhlasim s Vami , ale to je Vam stejne jedno .Zvlastni je, ze pred 2 lety byli lidi ochotni koupit CRT 19 za 12500 KC bez DPH a ruzne hardware prvky za velky peniz, a ted lidi narikaji ze jsou LCD drahy, kdyz vydi tu stejnou cenu LCD 17´ .Pritom kazdy rok je hardware levnejsi a vykonejsi .
Jeste k tomu dodam. Rikal jsem, ze bych tu ADInu 19´nekoupil z dovodu popsanych, ale 17´ je velmi solidni i na hrani her typu UT2004 a Countra i leteckych simulatoru diky dobe odezvy 16 ms.

Muj typ :
Myslim si, ze tak do 6­-8 let budou prim projektory , ktere budou stat pod 20000 Kc, to pak bude parada :­))
Odpovědět0  0
Sprymar (16) | 4.5.200423:36
Em jo no k tomu co ubrat, nebo vypnout .
Kazdy sme chteli hrat hru tak, aby se v ni hybalo kde co, v silenem rozliseni a naprostou plinulosti. Vzhledm k trhu si dnes muzeme doprat za rozumne ceny vsechny dostupne ­( cloveku z oblasti Vypocetni techniky ­) komponenty dle vyberu. Bylo tu poukazano na to, ze bych mohli treba pouzit procesor typu C3 od VIA heh co bych s nim delal ?
jo prehraval MP3 nebo snad Na internet ? nene o tom to neni a ani ma myslenka nesmerovala k tomu ze bych nad tim brecel jen sem chtel tim rict ze s rostouci chuti rostou naklady.
Slo predevsim o to ze jedina z rozumnych veci kde se da pomerne dost snizit wykonovy raz je ten LCD panel. BTW. vidite na nem cca to smae co na tom CRT i kdyz mam radsi CRT samosebou stale je nutne klast duraz na moznosti panelu odezva cena atd..
Kdyz se nad tim zamyslim nakup LCD monitoru stale neresi problem s usporou penez verzus spotreba. LG ktere mam se da koupit do cca 10 000 s DPH Mc a kdyz vezmu v uvahu ze za panel dam jednou tolik at si CRT sviti trebaz cely den hehehehe a nebo tyden v kuse.
Jeste jedna vec k tomu zdroji vlastnim vcelku dobry a tvrdy zdroj s opravdovejma tlumivkama a kvalitima stabilizatorama :­-­)­)

Zdarec Sprymar
Odpovědět0  0
liborc (398) | 5.5.200411:25
Kterej zroj je ten vyvolenej? Planuju upgrade kompu a dobry tip by se hodil.
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 5.5.200416:10
Mam velmi dobre zkusenosti s Thermaltake 480W a je super. Ma nastavitelny otacky ventilatoru, je tichej a ma dost solidni vykon.
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 7.5.200421:54
Pro Prescott + grafika s externím napájením bych si ho použít nedovolil, na to je příliš slabý.

V ČR existují v zásadě jen dvě značky s odpovídajícím poměrem kvalita ­/ cena:
Fortron ­- pro normální nenáročné systémy, tichý, za slušnou cenu
Enermax ­- pro vysoce taktované P4ky, všechny Prescotty nebo sestavy s velkým počtem pevných disků ­(350W model stačí­).
Odpovědět0  0
lance | 4.5.200418:53
Mám Hyundai L19T s TV turnerem.Koupil jsem ho v září 2003.Má uplně stejný desing co mají ty firmy spolu společného a proč není radči recenze na ten Huyndai má navíc tu televizi.Stejný desing používá i firma Prestigio
Odpovědět0  0
insurgent (8) | 4.5.200417:40
nevite prosim nekdo kde by se dal tento programek sehnat?
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 4.5.200418:06
Ja ten programek uz mam dele a nepamatuji si kde se da stahnout, ale pokud chcete, mohu jej poslat mailem.
Odpovědět0  0
Dav | 10.5.200411:17
Bylo by možné též zaslat ?
Odpovědět0  0
79Petr | 10.5.200414:39
Mohl bych poprosit o zaslání programu na 79Petr@quick.cz? Děkuji
Odpovědět0  0
cyberpank (11) | 20.6.200414:24
mohl bych taky zadat o poslani toho programku na mail cyberpank@seznam.cz Dekuji mnohokrat
Odpovědět0  0
Jirick | 21.11.20043:10
Take Vas moc prosim o zaslani TFT Testeru. Diky.
Odpovědět0  0
Sprymar (16) | 4.5.200412:56
m souhlasim s Liborem, ale jedna vec me opravdu trapi vcera jsem meril kompletni prikon zasuvek u meho PC Nameril jsem neuveritelnych 480 watt.... 287 Watt PC + 115 Wat monitor,a zbytek Audio 2x 250 watt RMS potichu hrajici zesilovac class A+ a 2. 80 litrove bedny cca 60­-500 watt ­( jsem z rodiny elektrikaru vim co jsem zmeril ­) a jedine co se da udelat pro snizeni velkeho mnostvi energie okolo PC je zatim jen ten panel LCD........ :­-­) popripade vypnuti audiosestavy ­( no a nebo spatky k 486ce hehehe ­) CRT 21 palcu chroupne cca 130­-150W to uz je sakra dost mam 19 LG F900P a chroupe 115 W kdez to panel LCD19 nejakych 50 W je nutno dodat ze to eni velky rozdil ale spise lepsi smer ke snizeni spotreby u PC

BTW pujde li to tak dal mame se na co tesit ­(vcera jsem precetl ten prispevek ohledne PC zdroju no i ten je jakym si dukazem ­)
Odpovědět0  0
liborc (398) | 4.5.200414:07
Jeětě můžete nějaké watíky uspořit použitím úsporného procesoru, grafické karty. Třeba taková VIA C3 žere celkem málo. :­-­) Mám jednu doma a stačí jí pasivní chladič. :­-)
Odpovědět0  0
tar | 4.5.200418:43
Tech 287W je fakt brutalni hodnota. Mozna by to chtelo lepsi zdroj s mensi ztratou, jestli mas zdroj, kterej ma 30% ztratou a vymenis ho za zdroj s 20%, tak usetris nejakejch 60W. A taky by mozna nebylo spatny zauvazovat o vymene toho zesice za nejaky ABecko, tim by se taky neco usetrilo.
Odpovědět0  0
noone | 10.7.200418:46
Tak radši rovnou d ne? To má účinnost klidně přes 90% Navíc má kvalitnější zvuk. AB má pokud se nepletu větší zkreslení než A
Odpovědět0  0
FilipK | 4.5.200420:15
se spotrebou mas samozrejme pravdu, jde ale taky o to, kolik hodin denne ti pocitac­/monitor bezi ­- za jak dlouho se mi asi tak splati cenovy rozdil mezi 19­"LCD s polovicni spotrebou ­(50W­) a 21­"CRT­(130W­) kdyz budu mit monitor zaplej dejme tomu 6h denne ­(doma­)? rocni uspora je asi tak 175kWh, coz je pri cene cca 3.6­/kWh opravdu smesny :­)
nicmene jako dost dobry reseni mi prijde desktop s mobilnim procesorem ­- tuhle jsem o tom nekde cetl....
Odpovědět0  0
liborc (398) | 5.5.200411:33
Dela to Hitachi. Ja o tom cetl na [odkaz, pro zobrazení se přihlaste] .
Odpovědět0  0
Kompot | 4.5.200412:48
Starsi LCD displeje mely tu vlastnost, ze pokud jsem chtel pouzit nizsi rozliseni nez nativni ­(treba kvuli hre, nebo jine aplikaci, ktera ­"musi­" jet v tom svem rozliseni­), tak to nebylo ke koukani. Jeste se jakz tak dalo koukat na ­"polovicni rozliseni­" napr. na 400*300, pokud to byl 800*600 displej. To byl pro me dostatecne velky duvod se o LCD nezajimat. Jak je to dneska? Zlepsily se nove typy? Uz se na to da koukat? diky za odpovedi
Odpovědět0  0
Krox | 5.5.20049:24
Pracuju na 15­" i 17­" LCD. 15­" je asi 3 roky stará a bez problémů interpoluje nižší rozlišení ­(dochází k rozmazání obrazu­) k hraní bez problémů použitelné. Doma mám 17­" LCD a ten se při interpolaci chová ještě mnohem líp i 640x480 je bezproblémové.
Odpovědět0  0
Tom K. | 5.5.200415:03
Neda. Ani u dnesnich monitoru se jin nez zativni rozliseni nehodi na intenzivni denni praci ­(text, aplikace­). Sice to vypada lip nez na starych LCD, ale je to rozmazane ­(starsi LCD vytvarely pri prepoctu tzv. aliasing­) Jedinou vyjimkou muze byt prave tech 640x480, ktere se na monitoru 1280x1024 zobrazi bod na bod ­(2:1)
Odpovědět0  0
-Neználek- | 5.5.200419:44
To se mi snad zda takovy nazor . Dohaje pokud chcete hrat stary hry s mensim rozlisenim a nebo programy , ktere vyuzivaji takove rozliseni , TAK SI V BAZARU PORIDTE CRT 15´ do 1k KC a na poradnou a slusnou praci od rozliseni 1024*800 a vice pouzivejte LCD . Dokonce jsou takovy vymozenosti na grafickych kartach , ze muzete mit oba dva monitory zapojeny na karte jeden na digitalni vystup ­(LCD­) a druhy na analog vystup CRT. Koho dnes zajima v dnesni dobe nejaky programy s mensim rozlisenim nez je 640*480, jen male skupince lidi. Tu 15´ muzete hodit do skrine a pak kdyz budete chtit na ni pracovat nak si ji vytahnete !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Odpovědět0  0
Flasi | 6.5.20048:12
Opravdu inteligentni nazor. Takze si mam kvuli uspore mista na stole koupit LCD a k nemu si mam prikoupit vysvicenou 15ku CRT. aby to dohromady zabralo vice mista a sezralo +­/­- stejne energie jako jedna kvalitni CRT. Nebo budu tahat tu CRT do a ze skrine sem a tam. Kolik ti je chlapce? Jiste alespon dvakrat mene, nez jsi napsal vykricniku :­-­)
Ja chci obcas pracovat v rozliseni 1600*1200 ­(aby se mi na obrazovku neco veslo­) a obcas chci prepnout do 1024*768 abych mel v konkretni hre dobre FPS. Tohle na kvalitni ­(110kHz­) 19­" CRT jde bez problemu. A za podstatne mensi penize nez bych dal za 19­" 1600*1200 LCD.
Odpovědět0  0
liborc (398) | 6.5.200410:28
Kdo dela 19­" LCD s rozlisenim 1600x1200?
Odpovědět0  0
Flasi | 6.5.200411:35
Nevim. To jsem napsal proto, ze 19­" LCD s rozlisenim 1280*1024 bych si nekoupil. Predpokladam, ze to nekdo delat musi, kdyz na noteboocich jsou ­(relativne­) velka rozliseni na ­(relativne­) malych displejich.
Odpovědět0  0
liborc (398) | 6.5.200412:53
No tak to jsme na tom stejne. Pokud by nekdo delal 19­" LCD displeje ze stejnych matric jako 15­" UXGA ­(1600x1200­), pak by mel rozliseni krasnych 2026x1520. :­-­) Proc to nekdo nedela? Sakra.
Odpovědět0  0
roon.roon | 10.5.200415:57
EIZO dela 19­" s 1600 x 1200 z nasli by se i dalsi
Odpovědět0  0
liborc (398) | 4.5.200410:57
Mě to přiopadá jako další devatenáctka na ho**o. Monitor s viditelnou úhlopříčkou 19­" a rozlišením pouze 1280x1024 je podle mě úplně mimo mísu. Nechápu, jak si to někdo může koupit. LCD monitory mají pěkné hranaté pixlíky a takhle velký monitor s tak nízkým rozlišením je má navíc pěkně velké. Takže dohromady to má pěkně velké a pěkně hranaté pixlíky. Ale kdo chce kam, pomozme mu tam. Ještě jsem neviděl 19­" LCD monitor s vyšším rozlišením. Čím to je? Že by reklamní masírka fungovala tak dobře? Holt kdo se chce chlubit 19­" LCD monitorem, může. Bohužel, obraz je pěkně hranaťoučký. :­-­) 20,1­" LCD monitory se dělají běžně s rozlišením 1600x1200. Pokud je to drahé, proč nemůžou dělat 19­" s rozlišením třeba 1400x1050? I notebooky mají na 15­" LCD displeji stále časteji 1400x1050 a jsou i takové, které mají 1600x1200. Pak se hranatost pixlů ztrácí. Ale ještě jednou zopakuji, nechálu, proč u 19­" LCD displeje se používá nizoučné rozlišení 1280x1024.
Odpovědět0  0
FilipK | 4.5.200411:12
presne tak, naprost souhlasim... premejslim, ze prejdu z notebooku ­(14­"@1400x1050­) zase na klasickej desktop, ale jakej display k nemu za nejakou rozumnou cenu vybrat? 25kkc za 20­"@1600x1200 fakt nedam, takze mi zatim vychazi jako nejlepsi reseni repasovana 21ka od Dellu s Trinitronovou obrazovkou... dokud nebudou 17­/19­" LCD s nejakym lepsim rozlisenim ­(samozrejme za rozumnou cenu­), tak pro mne LCD nema cenu...
Odpovědět0  0
liborc (398) | 4.5.200411:53
Někde jsem viděl repasovaný 21­" CRT EIZO s invarovou maskou. Ta by mohla být na pohled příjemnější než Trinitron.
Tady: http:­/­/www.dovozce.cz­/_importer­/index.php?akce=detail&id=227&nadkategorie=1
http:­/­/www.eizo.com­/support­/discontinued­/crt­/f930.asp
Odpovědět0  0
FilipK | 4.5.200412:13
ja mel na mysli konkretne tenhle: http:­/­/www.dovozce.cz­/_importer­/index.php?akce=detail&id=259&nadkategorie=1
podle Vas ma teda to Eizo lepsi obrazovku? ja se v nich moc nevyznam....
Odpovědět0  0
Petr Marek (65) | 5.5.20048:59
Spousta lidi misto pouziti bryli radsi kouka na velke pixely. U nas nekteri lide na CRT kvalitni 17­" obrazovce pouzivaji 800x600. Mame tu uzivatelku co potrebovala LCD 17­" a misto nativniho 1280x1024 pouziva 1024x768. Osobne bych ocenil spis investici do bryli...
Odpovědět0  0
liborc (398) | 5.5.200411:24
Pokud nekdo potrebuje vetsi pismenka, tak at si v OS nastavi pouziti vetsich fontu. Nebude to mit pak tolik zubaty. Ach jo. Resit tohle snizenim rozliseni je takt akce hodna 21. stoleti.
Odpovědět0  0
Petr Marek (65) | 5.5.200412:01
Vetsi fonty bohuzel nefunguji spravne ve vsech aplikacich.
Odpovědět0  0
liborc (398) | 5.5.200413:21
Tak pouzivejte aplikace, kde to funguje, nebo prudte autory tak dlouho, az to opravi. Jinak se tohohle problemu nezbavite. Pouzivat kvuli tomu na 19­" monitoru rozliseni 800x600 neni reseni.
Odpovědět0  0
Tom K. | 5.5.200414:59
Sam mam ve svem okoli dost uzivatelu, kteri maji na 15­" ci 17­"LCD rozliseni 800x600 a to jen kvuli zakazkovym aplikacim, ktere jsou psane blbe a pro zvetseni fontu nefunguji. Prave proto maji 19­" displeje s rozlisenim 1280x1024 smysl.
Samozrejme, ze pokud monitor nekomu instaluji, tak mu nastavim nativni rozliseni a velke fonty nebo u WXP styl zobrazeni ­"velke­" + velke ikony.
Odpovědět0  0
liborc (398) | 5.5.200415:34
Me je to jasne, proc se nekde pouziva 800x600. Ale neni to duvod proc se vyrabi 19­" displeje s rozlisenim 1280x1024. Je to proto, ze je to levne a lidi jako vy si najdou ty ­"spravne­" duvody, proc je to vlastne dobre.
Nemam nic proti LCD displejum, protoze pro celodeni cuceni tolik neunavi oci, ale pokud bych mel investovat vlastni penize do LCD displeje na domu, pak bych se s rozlisenim 1280x1024 u 19­" displeje nespokojil. Doma jsem zatim se svym 19­" CRT spokojenej.
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 5.5.200416:09
Ja chapu, ze nekterym se 1280x1024 zda malo, ale i doma mam 19­" LCD s timto rozmerem, sedim u toho denne pomerne dost a uz si nedokazu predstavit, ze bych presel na hnusny CRT. Pravda je, ze pro grafiky je CRTstale jedinou volbou, ale ja nejsem grafik, takze CRT uz nikdy. A ani jsem si nevsiml, ze by to bylo zubaty.
Odpovědět0  0
liborc (398) | 6.5.200410:19
Mozna je lepsi mit ostry i kdyz trochu zubaty obraz, nez sice jemny, ale lehce rozblity, jaky vytvareji bezne herni karty. Ja mam bohuzel asi trosku posunute meritko, alebrz uz nekolik let doma koukam na 19­" CRT + Matrox G400. Tahle kombinace vytvari obraz ostry a jemny ­(1600x1200­), jiste pochopite, ze menit tuhle kombinaci za 19­" LCD, ktery ma o palec vetsi viditelnou uhloprickou, nez to co mam dnes na stole, s rozlisenim 1280x1024 je holy nerozum. Jen kvuli uspore mista sleduji deni na poli LCD disleju, ale zatim prilis nadseny nejsem.
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 7.5.200421:43
Nemůžu s tebou souhlasit. Mít neomezeně peněz na monitor, jdu do high­-end CRT nebo do plasmy, ale nikdy ne do LCD. LCD jsou stále příliš pomalé, mají barvy jak z omalovánek a hlavně jsem zatím neviděl jediné LCD, které by mělo po celém obraze stejné barvy ­- i když se člověk dívá přesně z prostředka, je na první pohled vidět, že pozorovací úhly bez viditelného zkreslení barevného podání jsou tak 5 stupňů. High­-endové CRT v kombinaci s dobrým RAMDAC podle mě stále poskytuje nejlepší kvalitu obrazu.
Odpovědět0  0
juja (47) | 8.5.200419:59
Sohlasím. Kdybych si to mohl dovolit, tak si radši připlatím cca. 4.000,­- Kč a beru třeba 21­" CRT EIZO T966.
Odpovědět0  0
noone | 10.7.200418:31
Plazma je slepá kolej, je dobrá maximálně na DVD. Plazma s vyšším rozlišením prostě nejde vyrobit.­(aspoň zatím­) Všechny HDTV budou LCD. Sice se prodávají plazmy s označením HDTV, ale to je podvod, nemají plné rozlišení. ­(pro označení HDTV totiž stačí rozlišení 1280x720)
Odpovědět0  0
Kájin | 10.5.20049:04
Nechci hodnotit zda je 1280x1024 málo, ale to, že při sebemenším pohybu hlavy vidím jasně jen dvě třetiny obrazu a zbytek se mi utápí v tmavé roletě, to mne opravdu vadí. Pokud sedíme u počítače 2, pak je to vyloženě jen pro milence, hlavičky opřené o sebe. Zlatá moje 21­" ViewSonic ­(7 let starý­). Přeji příjemné strnutí šíje u LCDéček.
Odpovědět0  0
Stan | 30.5.200421:51
Zkousel jsem ­"prudit­" velky Siemens, nebot jeho software pro mobily Siemens Data Suite se proste pri jinem nastaveni fontu nespusti ! Ne ze nepracuje korektne, ale proste po spusteni napise, ze pokud chcete pouzivat jinou nez standardni velikost obrazovkovych fontu, mate smulu. Odpoved od supportu Siemensu ­- nepocita se s tim, ze by se to melo zmenit. :­-(
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.